piątek, 7 listopada 2014

Mamy testują

Hej, dziś post testowy. Już tłumaczę dlaczego. 
Jakiś czas temu pisałam o zmianie obiektywu, milion razy o tym mówiłam i tysiąc razy sobie obiecywałam, że go w końcu kupię... no i nie kupiłam i nie kupię :) 
W końcu wzięłam mojego Sony NEX-3 w obroty, weszłam w ustawienia 
i coś tam zwiększyłam, coś zmniejszyłam, inne coś przestawiłam i w końcu mam efekt jaki chciałam.
 Czyli: zdjęcia są doświetlone mimo średnich warunków pogodowych( hmmm może niektóre nawet lekko prześwietlone ale dopiero się uczę), tło lekko rozmazane co pozwala mi się wybić na pierwszy plan :D Ha!!!
A oprócz mojego zadowolenia mam jakieś tysiąc złotych w kieszeni więc tym bardziej jestem szczęśliwa :)

Mamy testują, bo w rolę fotografa wcieliła się moja mama a druga mama to oczywiście ja :)
A jeśli już o sobie wspomniałam to dziś stylówa typowo na luzie, na spacer, 
na wiosnę tej jesieni.
Tak szczerze pisząc dobrałam wszystko na szybko nawet za bardzo nie myśląc co zakładam ponieważ bardzo się spieszyłam i nie planowałam też zdjęć do nowego posta. Mam nadzieje, że wyszło w miarę ale to Wy oceńcie sami :)

Zapraszam :)









koszula- H&M mama
spodnie- Zara
kamizelka- River Island
buty- Hermes, Włocławek


Dzięki za odwiedziny, udanego weekendu!!!!!!!!!!!! 3majcie się :)


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz