wtorek, 28 października 2014

Oj, dzieje się....


Cześć Wam. Dziś troszkę pstrokato ;) Dlatego taki tytuł. Jak dla mnie dzieje sie dziś dużo bo jest i zebra i zakolanówki i koturny.....
Ale nie tylko o dzisiejszą stylizacje chodzi, dzieje się dużo u mnie, prywatnie 
i zawodowo, na moim fanpag'u też ostatnio było gorąco.... pamiętam jeszcze niedawno niecałe pięćset fanów a teraz powoli dobijam do dziewięciuset... 
a to prawie tysiąc ;P ołłłł jeeeee ;)
Coraz częściej mnie ludzie na ulicy rozpoznają i coraz więcej maili z pochwałami dostaję...
Choć to tak naprawdę nic wielkiego w porównaniu z innymi znanymi blogerkami to dla mnie znaczy dużo... dziękuję!

A wracając do posta. Sukienkę, którą mam na sobie wypatrzyłam w moim ulubionym ostatnio sklepie Fashion Italia, ramoneska pochodzi z jednego z moich ulubionych second handów- Gracja. W przypadku butów nie mogło być inaczej 
i oczywiście pochodzą  z mojego ulubionego sklepu obuwniczego-
Hermes we Włocławku.. 
Tym ulubionym akcentem zapraszam Was na post, mam nadzieję, że na ulubionym blogu...
no dobra.... jednym z ulubionych blogów ;P 
Pozdrawiam, miłego dnia! :)

















ramoneska- Gracja (tutaj)
sukienka- Fashion Italia (tutaj)
rajstopy- Gatta
torba- Gino rossi

***********************************************************************************
i jeszcze Wam pokażę piękną spódnicę, którą sobie upatrzyłam, fajna?


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz