wtorek, 14 października 2014

Premiera Forda!

              Cześć:) 
Miałam ostatnio okazję być na premierze nowego Forda Mondeo i Forda Focus. 
Na akcję wybrałam się do Auto Styl Włocławek.W salonie prezentowane były trzy modele aut: Mondeo z silnikiem hybrydowym, Mondeo kombi i Focus. Nie będę się rozpisywać o nowych technologiach typu City Active Stop czy Active Park Assist. Specjalistką od fordów nie jestem, w rodzinie już jeden wystarczy. Kto nie wie o kim mowa- to jest mój mąż :D
Mogę tylko Wam przekazać, że wrażenia po tym dniu mam ogromnie pozytywne, samochody są rewelacyjne!
Zapraszam do salonu we Włocławku!
Sami się przekonajcie zamawiając jazdę próbną!

Mój faworyt?
Oczywiście biały Ford Mondeo!
Piękny, wygodny, elegancki, szybki i zadziorny!
Choć pewnie w moim przypadku wersja kombi bardziej by się sprawdziła, licząc wszystkich członków rodzinki, walizki i torby, które ze sobą zawsze zabieramy na wyjazdy ;)

Kochani nie zanudzam Was już i zapraszam na post!

















spódnica -no name; bluzka- orsay; botki- Fabio Fabrizi

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz