poniedziałek, 6 października 2014

spódnica z sukienki, kraciasty szal i nowa Miss Foto

Hej, na początku chciałam Was zaprosić na Dzień dobry Włocławek na nową sesję 
z cyklu "Miss Foto" . Zdjęcia znajdziecie TUTAJ
 Jako stylistka i asystentka całej akcji oczywiście musiałam się czuć wygodnie 
i swobodnie przy noszeniu sprzętu foto i kilogramów ubrań dla modelki Kasi więc dziś stylizacja raczej na sportowo bo właśnie w takiej czuję się najlepiej :)


Jeśli chodzi o tytułową spódnicę, którą mam na sobie:  dawno, dawno temu kupiłam sukienkę na http://www.loompex.com.pl/
Miałam ją zaledwie dwa może trzy razy na sobie a potem odłożyłam na bok. I właśnie teraz po latach ja odnalazłam. Niestety okazała się już zbyt opięta więc postanowiłam nadać jej nowe życie i zrobić z niej spódnicę:)
Do niej dobranałam bluzę sportową z krótkim rękawem a ponieważ pogoda nie była zbyt słoneczna, w ostatniej chwili złapałam kraciasty szal, wisior pożyczyłam od mamy i wszystko to wyszło tak. 
Zapraszam :D









 Dziękuję Wam za zaglądanie do mnie i chciałam Was jeszcze zaprosić na mój fanpage

Pa!

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz