piątek, 27 marca 2015

W końcu!

Cześć Wam. W końcu razem! Czy wiecie, że to dopiero druga sesja w naszej karierze czteroosobowej rodziny!!! Przecież to niemożliwe... Ja, maniaczka zdjęć
i fotografowania...  niemożliwe... A jednak :/ Pierwsze wspólne zdjęcia mamy z roczku Zuzanny. 
Zawsze jak byłam ja i dzieci to nie było męża, jak byłam ja i Zuza, to nie było Wojtka, jak był Wojtek to nie było Zuzy i tak w kółko... raz tak czy siak... kompletu brak :/


W końcu rodzinnie bo w rodzinie to jest siła, bo rodzina to jest moc! 
Choć nie zawsze jest kolorowo, chyba wiecie... Natłok obowiązków, niesforne dzieci, brak czasu dla siebie... Czasem jest obłęd! Nikt nie powiedział, że będzie łatwo a rodzina to nie są stałe przyjemności i radości. Staramy się robić wszystko żeby tak właśnie było, żeby śmiać się jak najczęściej i cieszyć się sobą... też jak najczęściej ;)
W małżeństwie też czasem różnie bywa. Życie się zmienia całkowicie kiedy na świat przychodzą brzdące, kiedy wiążesz się z kimś praktycznie na całe życie... dodam, że dość w młodym wieku ;)


Bo taka prawda... 31 lat i już dwójka dzieci na koncie, mąż, kredyt hipoteczny... ;P
Ale się zadziało to wszystko szybko. Oczywiście nie narzekam, cieszę się bardzo! Bo co ja bym robiła bez tego wszystkiego? Ile można imprezować, ile można kasy wydawać bez sensu...
A teraz przynajmniej nie jest nudno, wiadomo na co wydać a jak mamy jakąś imprezę, to przynajmniej dla mnie, jest to tak ogromne wydarzenie... co najmniej jakbym trafiła szóstkę w totka!

 
"Małżeństwo i rodzina są tylko i wyłącznie tym, co sami z nich czynimy. "
Carlos Ruiz Zafón ( "Cień wiatru")







Było trochę zwierzeń, było o rodzinie a teraz coś dla fanów mody!


kamizelka- new look
spódniczka- szyta na miarę
kurtka- Gracja
torba- zara
botki- fabio fabrizi/ HERMES Wlocławek




Dostaję ostatnio sporo komentarzy i wiadomości, że fajnie Wam się czyta to co piszę. Mam nadzieje, że i tan wpis przypadnie Wam do gustu. Postaram się częściej wstawiac posty ale póki co naprawdę nie ogarniam sie w tym temacie :/ Postaram się poprawić:)
Życzę Wam na koniec wpisu miłego piątku i udanego weekendu!
3majcie się :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz