środa, 3 września 2014

zwierzęce rozterki

Cześć:) 
Ostatnio ktoś zwrócił mi uwagę, że coraz częściej widać mnie nie
z zeberką lecz z panterką.... Kto mnie zna od lat wie, że bez zebry ani rusz!
Ale zastanawiam się nad tym czy powoli nie straciłam trochę zamiłowania do pasiaków i nie zaczynam zakochiwać się coraz bardziej w cętkach...... A może wrócę do pierwszej swej miłości- krowy? Sama się zdecydować nie mogę co bardziej mi się podoba. Ostatnio w mojej garderobie pojawiły się spodnie wężowe i też coraz częściej zaczynam zwracać uwagę właśnie na taki print.
Na szczęście trochę tych zwierzaków u mnie jest więc chyba nie będę się za dużo zastanawiać i nosić będę wszystko!


spodnie- zara; bluzka i kurtka- second hand; torebka- bershka; buty- promod; 
miejscówka; Hotel Aleksander



To już na tyle moich zwierzęcych rozterek, nie będę Was już zanudzać moimi wymysłami. Sama się teraz śmieję do siebie, że bardziej interesującego tematu na dzisiejszy post nie mogłam już wybrać ;P  Ale uważam, że lepiej napisać coś niż nie pisać nic.
Do zobaczenia w następnym poście ! 
Ściskam Was!










Brak komentarzy :

Prześlij komentarz