wtorek, 16 września 2014

Na planie teledysku

Cześć! Jak sami widzicie nie mam wielu obserwatorów. Cieszę się, że te 112 osób mnie dodało do swoich obserwowanych blogów i dziękuję im za to :* :) :D Ale mimo małej liczby fanów jednak ktoś obserwował, docenił to co robię, komuś się spodobałam i dlatego jakiś czas temu zaproponowano mi wystąpienie w teledysku dla włocławskiego rockowego zespołu 42 Grupa. Oczywiście propozycję przyjęłam 
i zagrałam tytułową rolę. Piosenka ma tytuł "Pijawka"!
Wcale nie trudno mi było wcielić się w Pijawkę i choć to nie koniec zdjęć to już mam wrażenie, że wyszło super! Przed nami jeszcze jeden dzień zdjęć a następnie montaż, obróbka i całość będzie gotowa! Już nie mogę się doczekać. 
Póki co mam dla Was fotorelacje z planu. Zapraszam do oglądania.


















 Za współpracę bardzo dziękuję przede wszystkim chłopakom z zespołu 
oraz

IMG Extreme sports
Okrzei 54 pok.31D
87-800 Włocławek

HERMES- STOISKO Z OBUWIEM
Kaliska 74A
87-800 Włocławek 

FASHION ITALIA- PANORAMA
MAŁGORZATA SZCZEPAŃSKA
ZOBACZ TUTAJ
Włocławska 44
87-811 Włocławek

TELEWIZJI KUJAWY 





Brak komentarzy :

Prześlij komentarz