poniedziałek, 11 sierpnia 2014

w rozsypce...


                            Dzień dobry!


Rozwalone cegły, rozebrany magazyn, wszędzie gruz i stare zniszczone opony.... Właśnie tą scenerię, jedną z wielu, w których byłam tego dnia, dobrałam do mojej dzisiejszej stylizacji. Rozdarte jeansy, powyciągany
T-shirt i budynek w rozsypce... zestaw idealny ;)


trampki- new look; spodnie- zara; t-shirt- second hand; 






Kolejną miejscówką na zdjęcia była nadwiślańska kamienista plaża....Przyjechałam tu razem z Wojciechem Balczewskim i nową Miss Foto, którą możecie podziwiać na Dzień Dobry Włocławek
Były oczywiście jeszcze inne miejsca, które odwiedziliśmy. Sami zobaczcie, serdecznie Was zapraszam na nasz włocławski portal do obejrzenia zdjęć z tej sesji.



A jeśli o mnie chodzi to już więcej zdjęć nie ma... ile można ;)
3majcie się ;)
Udanego poniedziałku :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz