wtorek, 19 sierpnia 2014

upalny.....


Cześć:) Dziś małe wspomnienie jeszcze upalnych dni, za którymi tęsknię bardzo. Choć muszę przyznać, że bardzo narzekałam na wysoką temperaturę a teraz chciałabym żeby znów wróciła ;) 
Powoli już czuje się koniec koniec wakacji i zaraz pewnie przyjdzie zima..... ups! Chyba się zagalopowałam... ;P 
Choć na szczęście zmiana temperatury  nie oznacza u mnie końca wakacji i nawet parę dni temu  udało nam się przetrwać pod namiotami kilka nocy mimo, że gorąco nie było i padał deszcz. 


 U nas czy lipiec czy sierpień, czy luty czy marzec, czy pada deszcz czy pada śnieg to zawsze jest dobra pora na wyjazd i jak to mój Wojciech mówi " atrakcje"  :)


Wracając do dzisiejszego posta i mojego stroju to właśnie na ten jeden z upalnych dni wybrałam przewiewną spódniczkę i ciążową bluzkę. którą musiałam związać na boku. Wszystko w kolorach neonowych żeby było mnie widać :)  








spódniczka- H&M; bluzka- Papaya( pepco); sandały- Zara; kopertówka- Romwe ( allegro)


Dzień skończył się tak, foto: Wojciech Balczewski


 Ściskam Was cieplutko i do zobaczenia wkrótce :D Pa!!!

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz