sobota, 2 sierpnia 2014

trochę złota, trochę srebra...

Cześć :) Parę postów temu miałam zdjęcia w Manufakturze z torebką, w której była sukienka no moje poprawiny. Długo nie miałam okazji żeby Wam ją pokazać. Na szczęście już mogę się nią pochwalić. Dzisiejsza stylizacja jest w klimatach sportowej elegancji bo lubię łączyć eleganckie ciuchy ze sportowymi butami. Jest mi tak najwygodniej, szczególnie przy dwójce rozbieganych dzieciaków, za którymi trzeba w kółko biegać ;)
Kolejnym połączeniem, które ostatnio uwielbiam to mix złota i srebra. Biżuteria. którą mam na sobie jest srebrna, łańcuchy na butach maja kolor złoty. Kiedyś by mi do głowy nie przyszło żeby te kolory ze sobą zestawić. A dziś jestem już mądrzejsza i odważniejsza... ;P
Zapraszam Was serdecznie na post!









sukienka- Caterina; sneakersy- MIVO ( liu jo); kopertówka- danhen; bransoleta i kolczyki- Paweł Celmer Włocławek



Udanego weekendu i dużo słońca :) Pa!!!

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz