poniedziałek, 31 marca 2014

sesja

Cześć wszystkim (: Po długiej przerwie w końcu do Was docieram. Mam nadzieję że tęskniliście ;) Bo ja tak :) Dziś stylizacja raczej sportowa, przede wszystkim wygodna ponieważ podczas dzisiejszej sesji występuję w roli asystentki i stylistki dlatego  musiałam czuć się swobodnie. Modelką jest Niki, dziewczyna mojego brata. Naszą pracę a przede wszystkim Nicolę możecie podziwiać na Miss foto . A tymczasem ja i mój outfit :) Zapraszam serdecznie!!!










sweter- promod
torba- no name
buty- converse

Już szykują się kolejne posty, nowe pomysły wpadają do głowy, na liście zadań już kolejne sesje gdzie ja modelką będę tylko przy okazji, rola asystentko- stylistki też bardzo mi odpowiada :) Wiosna dała mi kopa do działania. Zaglądajcie do mnie :) Będzie się działo !
Pozdrawiam :)
Zapraszam do polubienia mnie na FACEBOOKU ! Pa !

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz