czwartek, 6 marca 2014

Moher

"Moher- najczęściej starsza kobieta, słuchająca Radia Maryja i równie często nosząca moherowy beret. Co miesiąc wysyła 3/4 renty na rzecz swojego ukochanego radia..........." i takie tam różne, niekoniecznie przyjemne....
Moher nie koniecznie musi się kojarzyć właśnie z takimi negatywami. Przecież tyle innych wspaniałych rzeczy się z tym wiąże takich jak np. kozy angorskie, kimkolwiek są ;P czy Tybet, ale również z tym że kiedyś uznawany był za luksus. Oprócz sweterków i beretów z moheru robi się również włosy dla lalek oraz inne zabawki więc dzieci też powinny mieć z moheru frajdę :) Ja z mojego moherku oczywiście mam :) A raczej nie mojego bo babci ( ale pracuję nad tym) , która kupiła go za 3 zł w lumpeksie :) Nikt mi nie powie że nie warto tam zaglądać choć czasem a nawet często ( raczej zawsze w moim przypadku) kupujemy tam więcej niż potrzebujemy ;)
Dobra, koniec z tym pisaniem, oglądajcie i oceniajcie !










   
                                            koszula- New Look,    buty- no name
 
                                        Uciekam bo Zozolek się budzi. Pa !

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz