środa, 12 marca 2014

school memories

Witajcie:) A może bardziej pasowałoby "Ahoj' ponieważ dzisiejsza sesja oprócz mojej stylizacji będzie przedstawiać nowo otwartą włocławską przystań. Razem z Wojciech Balczewski testujemy nowe fajne miejscówki na sesje zdjęciowe do naszego lokalnego portalu. Nie mogliśmy oczywiście nie zacząć od tego pięknego miejsca. Choć pewnie jeszcze piękniejsze będzie jak pojawią się tu jachty i łódeczki :)
Co do tytułu..... szkoła bo mam plecak, choć jego wielkość nie jest typowo szkolna a raczej typowo wagarowa ;P hahaha Spódniczka w kratę jeszcze bardziej skojarzyła mi się ze szkolnymi czasami, moje włosy na zdjęciach są czerwone co znowu kieruje mnie do czasów liceum bo właśnie takie naście lat temu miałam. Wspomnienia wspomnieniami, dzieci wołają więc nie zanudzam Was już, zapraszam do oglądania.













bluza- Benetton; spodniczka- Carry; plecak skórzany- sh

I jeszcze mała zapowiedź następnego wpisu na który zapraszam w przyszłym tygodniu ! 



Pa!

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz