poniedziałek, 19 października 2015

ZAJESIEŃ SIĘ NA SWÓJ LOOK




Witam :)

Moi Drodzy, ruszamy z kolejną akcją promocyjną. Tym razem wchodzimy w świat piękna i urody. Moimi partnerami są

STUDIO FRYZJERSKIE WIZARD

STDIO URODY BELLISSIMA

 

"ZAJESIEŃ SIĘ NA SWÓJ LOOK"



 Jeśli chcecie wziąć udział w naszej zabawie, musicie wysłać nam zdjęcie z jesienną stylizacją lub z jesiennym makijażem czy jesienną fryzurą... ( liście we włosach potargał wiatr... hehehe mile widziane)

 

WARUNKI UCZESTNICTWA W KONKURSIE:

 

1. Kochani, swoje fotki wysyłacie na adres mailowy

swiatpieknaiurody@op.pl

i dokończcie zdanie

"Jesień dla mnie to..."

    Zaczynamy teraz a przyjmowanie Waszych zgłoszeń kończymy 26.10.2015 do ostatniej minuty!

2. Musicie dokonać polubienia fanpage'y organizatorów:

    Mummystyle

    Studio Urody Bellissima

    Studio Fryzjerskie Wizard

( wystarczy kliknąć w nazwę organizatora, żeby przejść na fanpage)

3. oraz udostępnić na swojej tablicy na fb informację o konkursie w postaci linku do tego konkursowego wpisu!

 

Nagrodami są:

1. Talon na usługi fryzjerskie (koloryzacja, strzyżenie, modelowanie) o wartości 160 zł

 
2. Talon na usługi kosmetyczne (rzęsy) o wartości 100 zł

 

Regulamin konkursu dostępny TUTAJ



 Bardzo serdecznie zapraszam Was do zabawy!!! WARTO!!!


 
 
Ja do jednego i drugiego studia zostałam zaproszona całkiem niedawno. To nie jest pierwsza nasza współpraca, dlatego zapewniam Was, że można im zaufać w 100%. Ja za pierwszym jak i za drugim razem wyszłam od nich bardzo zadowolona. Tym razem otrzymałam piękne, długie, gęste rzęsy, które wyglądają bardzo naturalnie a co się liczy dla mnie najbardziej... bez efektu lalki. Jestem raczej zwolenniczką naturalnego wyglądu, więc to co otrzymałam od Bellissimy bardzo mnie usatysfakcjonowało :)
 
 
 
 
Oprócz wspaniałych rzęs, Bellissima zafundowała mi jeszcze hybrydę, na którą oczywiście Was zapraszam serdecznie na Szosę Lubicką w Toruniu. Paznokcie wykonane bardzo profesjonalnie, polecam!!!
 
 
 
Jeśli chodzi o moje... wcześniej nazywane przeze mnie- kudły, to dzięki WIZARD'OWI nabrały lekkości a co najważniejsze po zastosowaniu operacji " regeneracji..." zrobiły się lśniące i zdrowsze :)
 
Zastosowano u mnie infrazon, dzięki któremu moje włosy są zregenerowane i super nawilżone. Podczerwienią zamknięto mi łuski włosów.
Siano na głowie zniknęło a moje włosy są lśniące i gładkie po dziś dzień :)
 
 
 
Dokładając do tego jeszcze miłą atmosferę jaka panuje w salonie i profesjonalne podejście do klienta, nie mogę się doczepić do niczego!
Jestem w pełni zadowolona :)
 
 
 
 

Zapraszam serdecznie na konkurs!!!

Z niecierpliwością czekamy na Wasze zdjęcia!
Powodzenia :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz