wtorek, 16 czerwca 2015

Na Dzień Ojca...


Hejka. Kochani już niedługo Dzień Ojca i już czas najwyższy pomyśleć nad prezentem dla taty :) Jeśli chcecie aby Wasze pociechy sprawiły swoim tatusiom
 coś super to zapraszam Was na stronkę
  www.smallbig.pl



Tam znajdziecie świetne pomysły na niespodziankę. Koszulki z nadrukami dla dużego i małego faceta to świetny podarunek. Ja swoim chłopakom już taki sprawiłam.
  



Tata czuje się fajnie mając takie same cudo jak syn, a syn czuje się dumnie, że ma takie same dzielne lwy jak jego dzielny i silny tata... stąd właśnie te lwy :D Obaj moi mężczyźni lubią rządzić i być na czele naszego rodzinnego stada. 
Lew- król dżungli ;) Pasuje idealnie... szczególnie jeśli chodzi o tę dżunglę... :P


Nasze lwy są bardzo często noszone. Niestety po każdym noszeniu są totalnie uwalone!!!! Przepraszam za to określenie ale gorzej już nie mogłam tego opisać... hmm... w sumie to mogłam ale nie chciałabym używać brzydkich słów ;)
Na szczęście nie muszę się martwić co do prania ponieważ mimo częstej wizyty
 w pralce lwy cały czas na koszulkach są i się nie spierają :) Koszulki są bardzo dobrej jakości, oczywiście 100% bawełny :)




Mnie się lwy spodobały od razu, po prostu idealnie pasują do Wojtka i jego taty.
 Na stronie jest więcej zwierząt do wyboru i co więcej... nie tylko dla taty i syna ale również dla mam i córek jak i też dla całej rodziny bez względu na to, ile Was jest w stadzie ;)
Pozdrawiam Was serdecznie i zapraszam na zakupy :)

Wszystkim tatusiom z okazji zbliżającego się święta życzę dużo wszystkiego dobrego, dużo radości i uśmiechu. Najlepszego!


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz