wtorek, 30 grudnia 2014

Trochę zapomniałam....

Cześć. Jutro już sylwester i pewnie większość z Was już szykuje sobie kreacje... co ja piszę, pewnie już macie gotowe sukienki, szpilki i torebki..... Zazdroszczę... 
Ja trochę o tym zapomniałam... zamiast Wam dziś podsunąć parę pomysłów sylwestrowych i pochwalić się swoim, mam dla Was zwykły "look".  Przyznaję, że sama nie jestem jeszcze totalnie gotowa na jutrzejszą noc. A to wszystko przez te parę wolnych dni. Kiedy mamy wolne od pracy i od przedszkola i rodzinnie spędzamy czas, to zamiast siedzieć z tyłkami na kanapie i odpoczywać to nas nosi po mieście... Nie było czasu na przygotowanie stylizacji, nie miałam też do tego głowy, ciągle coś, ciągle gdzieś.....;) Straciłam troszkę rachubę czasu i dziś się budzę... a sylwester już tuż tuż....
 Ale postaram się za to pokazać Wam parę pomysłów w okresie karnawału....
Kochani zapraszam na post a ja uciekam szykować na jutro jakąś sukienkę. 
Życzę Wam udanej szampańskiej zabawy i szczęśliwego Nowego Roku!
Do zobaczenia!!!!




 

 




Brak komentarzy :

Prześlij komentarz