piątek, 10 stycznia 2014

ZŁOŚNICA


Hejka :D Obserwując Wasze blogi widzę że prawie każda/każdy z Was sprzedaje, kupuje i wymienia się ciuchami które prezentuje na blogu. Jestem oczywiście zwolenniczką takich działalności
i popieram je w 100%. Jest tylko jeden mały problem który mnie dotyczy.... ja nie sprzedaję, dlaczego? bo nie mam czasu :/ I tak ledwo się wyrabiam żeby wpaść na bloga i coś nowego wstawić. Może to się niedługo zmieni jak tylko Zozol mój kochany podrośnie.
Jeśli już o problemach wspomniałam to na pewno nie mam go z kupowaniem ;) A co do mojego sprzedawania a raczej nie- sprzedawania to jest jedna rzecz której nie sprzedam nigdy, nie oddam
a nawet nie pożyczę ;) Jest moja i idealnie do mnie pasuje :P Dziś w roli głównej moja siwa złośnica :)
Zapraszam do oglądania  !!!

   
  
bluza kupiona na da wanda

   


   
   


   

   
 foto wykonane niezmiennie przez http://wojciechbalczewski.pl/
  
     3mjacie się kochani, udanego weekendu. Ściskam Was, cmok )

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz