poniedziałek, 27 stycznia 2014

New Look look

Witam po długiej przerwie :) mam nadzieję że się stęskniliście ;) Część z Was na pewno bo dostałam już reprymendę za nieobecność tutaj :/
Mam akurat przerwę w ćwiczeniach z moją nową przyjaciółką- Ewą Chodakowską (choć dziś też polubiłam bardzo Mel B ) więc wpadłam dodać kolejną porcję optymizmu :)
Jeśli chodzi o moje ćwiczenia to naprawdę polecam obie moje nowe koleżanki, dają ostro czadu :) Staram się co najmniej 2,3 razy w tygodniu się z nimi spotkać. 
Dzisiejszy trening z Mel B. bardzo rozbawił moją Zuzkę która patrzyła na moje skoki i wygibasy śmiejąc się w głos.
Koniec już o sporcie, wracam do wątku modowego. Dziś w roli głównej sweterek i kamizelka- New Look, pamiątki z ostatniej wizyty w Złotych Tarasach :)
Zapraszam Was na kolejną dawkę optymizmu :)








Kochani polecam również bloga pewniej artystki, jeśli chcecie mieć piękne i kolorowe paznokietki zapraszam :) http://rozikowyswiat.blogspot.com/

3majcie się cieplutko, do zobaczenia prędzej niż ostatnio :) Buziaki :*

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz