czwartek, 3 marca 2016

Nowe doświadczenia, stare i nowe marzenia.

Witam Was. Dziś chciałam jeszcze trochę powspominać targi ślubne, w których organizację zostałam włączona i zatrudniona jako stylistka i choreograf pokazów mody. Jeśli o to ostatnie zadanie chodzi to mam nadzieję, że nie zrobiłam zbyt dużej konkurencji Katarzynie Sokołowskiej, która jest jedną z niewielu osób zajmujących się zawodowo pracą nad przygotowaniem pokazów mody. Wiem jedno... ja muszę się jeszcze dużo nauczyć... a nawet bardzo dużo. Nie będę ukrywać, że warunki pracy były dość ciężkie, ale jakoś poszło. Jestem zadowolona! Następnym razem na pewno będzie lepiej. Już wiem czego nie robić a co zrobić i jak to zrobić. Człowiek uczy się na błędach
i z każdym nowym wyzwaniem zdobywa nowe doświadczenia, widzi wszystko od kuchni i rozumie co zrobił źle i co zrobi lepiej. Mam nadzieję, że jeszcze kiedyś będę miała okazję uczestniczyć w podobnych akcjach jak targi ślubne, które odbyły się
w zeszły weekend w galerii w moim mieście.

Pokaz sukien wieczorowych od FASHION ITALIA

A do Pani Sokołowskiej chętnie się zgłoszę na szkolenie. Nauka reżyserowania pokazów
i choreografii bardzo by mi się przydała. Spodobało mi się to moje zadanie i chciałabym poznać szczegóły takich przygotowań. Jak już mi dzieci podrosną i będą w miarę samodzielne to się wyrwę z domu na tydzień trochę się podszkolić... i odstresować... i odpocząć... i zapomnieć na chwilę o problemach i obowiązkach życia codziennego...
Choć już się boję bo po mojej nieobecności w sobotę i niedzielę dom wyglądał jak po huraganie a ze stosem garów walczyłam dość długo... Nie chciałabym jeszcze raz tego przeżywać :/
To raz... a po drugie... nie wiem kiedy to będzie bo Zuzka bez matki długo nie ogarnia :/

Odbiegłam trochę od tematu samych targów a chciałam jeszcze Wam napisać, że całe przygotowanie wszystkiego nie było dla mnie tak stresujące jak gadanie... Nie lubię gadać do publiczności... wstydzę się i już :/ Już kiedyś mówiłam na fb, że czasy mojej śmiałości już dawno minęły.


Na szczęście była Marta, prowadząca całą imprezę... rety... jak ja jej zazdroszczę tej swobody i spontaniczności w mówieniu do ludzi! Jest niesamowita! Też bym tak chciała! Ale widocznie nie można umieć wszystkiego ;) haha... ;)


Oprócz organizacji pokazu sukien wieczorowych i ślubnych wcieliłam się też w rolę modelki i jeszcze raz założyłam swoją ślubną kreację... Fajnie znów poczuć się wyjątkowo ale chodzenie po wybiegu to już nie moja bajka... Jestem po szkoleniach i kursach chodu
i gracji, kilka razy występowałam też na różnych pokazach ale to było przecież jakieś 15 lat temu... Tyle się w tym czasie zmieniło a ja zamiast chodzić z gracją po wybiegu to chodzę bez gracji a moim wybiegiem są domowe schody i przeważnie kuchenna podłoga. Zamiast reklamować ciuchy znanych projektantów, reklamuje w domu m.in. schabowe lub mielone, które właśnie usmażyłam  ;)


Muszę się przyznać, że kiedyś starałam się o pracę modelki. Coś tam nawet mi wyszło ale oczywiście szybko ze wszystkiego zrezygnowałam... jak ze wszystkiego z resztą. Kto wie.. może byłaby ze mnie teraz jakaś "top model" albo świetna tancerka bo kiedyś przecież tańczyłam. Grałam też w tenisa ale tenisistką nie zostałam. Na zawody konne też już nie pojechałam choć w tym sporcie też nawet nieźle mi szło. Było jeszcze pływanie, rysowanie... śpiewanie... hahaha ale tylko w szkolnym chórku i nie wiem czemu jakoś szybko mnie z niego wypisano ;)

Dlatego teraz na stare lata odważyłam się założyć bloga i trochę się Wam pokazać.
Mogłam to zrobić wcześniej, kiedy człowiek był młody i piękny, miał dużo czasu
i energii. Jakoś wcześniej o tym nie myślałam. Może za mało jednak się działo, może dopiero teraz do tego dojrzałam, może dopiero teraz jestem dla Was inspiracją... Piszę to wprost bo wiele z Was mi mówi, że się mną inspiruje. Słyszałam też, że kipi ode mnie
z daleka energią i entuzjazmem, że jestem bardzo komunikatywną i pozytywną osobą. To jest naprawdę fajne, cieszę się ogromnie, że tak właśnie mnie widzicie!
Wracając do odwagi i tematu targów... odważyłam się wejść na wybieg, na szczęście nie był zbyt duży i pola do popisu nie było zbyt wiele ;) Szczerze pisząć odważyam się bo byłam zmuszona... przyznam, że w ostatniej chwili zabrakło mi jednej sukni :/


To oczywiście nie był jedyny problem jaki mnie spotkał podczas targów ale na szczęście poradziłam sobie ze wszystkim.
Swoim modelkom i modelom powtarzałam sto razy: nie patrz w dół! A ja oczywiście sama się do tego nie zastosowałam i mój wzrok leciał ciągle pod nogi... no cóż... modelka będzie ze mnie żadna... hahaha a te kwiaty to nie mikrofon... tak jakoś mi się popitoliło ;) hahahaha...




Ostatnio spotkałam się z dziewczyną, która chciałaby założyć bloga, pochwalić się jak świetnie potrafi dobierać ciuchy, jak świetnie idą jej ich przeróbki. Niestety trochę się boi, wstydzi...
Wszystkim, którzy chcą coś zrobić i chcieliby coś osiągnąć, chcę przekazać, że nie możecie się wstydzić ani bać. Nie rezygnujcie tak łatwo ze swoich marzeń i ambicji. Walczcie do końca bo nigdy nie wiadomo co Was czeka. Życie jest tylko jedno i nie będziecie mogli cofnąć czasu! Trudno, najwyżej nie wyjdzie... ale przynajmniej nikt Wam nie zarzuci, że się nie staraliście. Czy ja żałuję, że żadna z wymienionych wcześniej rzeczy w życiu mi nie wyszła? Może gdzieś tam, faktycznie czuję jakiś niedosyt. Ale kto wie co by było gdyby mi jednak coś wyszło... może bym nie miała teraz dzieci, męża a plany na założenie rodziny byłyby daleko w polu... I właśnie dlatego, też nie mogę mówić, że mi nie wyszło! Właśnie mi wyszło i to chyba najlepiej jak tylko wyjść mogło! W tenisa zawsze mogę sobie pograć-korty są niedaleko, potańczyć zawsze mogę jak nie na dyskotece to przed telewizorem ;) Jest nieźle... naprawdę jest całkiem nieźle i nic bym nie chciała zmieniać. Różnie nas czasem los traktuje ale co najważniejsze to doceniać to co nam daje i gdzie nas kieruje, brać z tego jak najwięcej i dawać z siebie wszystko!
Nie patrz na to co ludzie powiedzą! Niech sobie gadają! Rób co chcesz i staraj się o swoje marzenia!!!
Nie ważne ile masz lat, ile masz wzrostu czy ile ważysz! Jeśli uwierzysz w siebie na pewno wszystko Ci się uda :D






















1 komentarz :

  1. Targi ślubne to super sprawa dla wszystkich przyszłych par młodych. Wiem coś o tym. Rok temu wychodziłam za mąż i byłam na podobnych targach. To było bardzo inspirujące doświadczenie. Jestem osobą , która bardzo dużą wagę przywiązuje do szczegółów dlatego na mój ślub wybrałam eleganckie zaproszenia w minimalistycznym stylu https://royaldekor.pl/zaproszenia-slubne/classic-minimalistyczne-granatowe.html. W efekcie wszystko było zapięte na ostatni guzik a weselisko się udało!

    OdpowiedzUsuń