środa, 23 grudnia 2015

Wesołych Świąt!

                          Z okazji Świąt Bożego Narodzenia życzę Wam wspaniałych, ciepłych i radosnych chwil spędzonych z rodziną i przyjaciółmi.  

                          Życzę Wam jeszcze samych pyszności na stole, mnóstwa prezentów pod choinką i przede wszystkim szczęścia, uśmiechu, zrozumienia i cierpliwości!

Życzę Wam również mnóstwa moich postów i ciekawych tekstów do czytania ;)

Przepraszam... nie mogłam się powstrzymać ;) 

 

Kochani, chciałam Was zaprosić do oglądania sesji świątecznej, która odbyła się oczywiście w ostatniej chwili ale jak już wcześniej pisałam... lepiej późno niż wcale :)
To jest typowy wpis świąteczny i chciałam tu główne złożyć Wam życzenia o pokazać piękny świecący zamek w centrum mojego miasta, więc czytania nie będzie dużo...


... ale chciałam Wam napisać tylko o bardzo miłym, wręcz przemiłym incydencie, który mnie spotkał podczas sesji ( pomijając oczywiście współpracę z Wojciech Balczewski- fotograf... )

Podeszła do mnie Pani z synkiem z prośbą o zdjęcie ponieważ synek chciał fotkę z Panią Mikołajową... to było tak przesympatyczne, że aż zaniemówiłam. 
Jeśli akurat trafi Pani na ten wpis to bardzo serdecznie pozdrawiam i dziękuję :) 

 


No i jeszcze wytłumaczę się dlaczego na świątecznych zdjęciach nie ma dzieci... no więc.... Wojciech jest lekko chory... jak on to mówi: na gardło i nie może jechać co by mu się nie pogorszyło. Zuzka natomiast, pięknie ubrana i uczesana jedzie ze mną i nagle podczas śpiewów w aucie słyszę, że nic już nie słyszę a moja kochana córeczka śpi 
w najlepsze. Zostało mi tylko zawieźć ją do babci i na rodzinną sesję zdjęciową jechać 
w pojedynkę :/ Niekoniecznie było mi miło z tego powodu ale przynajmniej szybko 
i sprawnie poszło ;) 

Dziękuję Wam, że jesteście ze mną i jeszcze raz wszystkiego najlepszego!!!

                                                         

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz