czwartek, 17 lipca 2014

28.06.2014

I już po....... A jeszcze w piątek 27 mówiłam że bardzo bym chciała żeby była już niedziela....... A to już prawie 3 tygodnie po. Niesamowicie czas leci.
Emocje? Oj tak, ogromne, zawsze się zastanawiałam będąc na ślubach jak to jest po drugiej stronie. Zawsze byłam pewna że będzie to wzruszające doznanie a ja podczas przysięgi zamiast płakać po prostu się śmiałam. Oczywiście wymknęło się to spod mojej kontroli i rządziły mną emocje. Ale przecież normalnie być nie mogło ;)
To była pierwsza chwila o którą się bałam najbardziej. Ta druga to pierwszy taniec.........
Parę minut przed tańcem próbowaliśmy sobie przypomnieć co, po czym i jak..... i wszystko nam się pomyliło. Nie wiedzieliśmy już nic, co po czym tańczymy i jak długo...... Ale oczywiście wyszło mega!!!!!!
Za wspaniałe zdjęcia dziękujemy Laboratorium uwieczniania wspomnień DEXLAB .
Kochani zapraszam na fotorelacje z 28 czerwca 2014 roku. Miłego oglądania :)


    Zdjęcie z Andrzejem z wieczoru panieńskiego oczywiście musiało pojawić się w poście, Andrzej to tez bardzo ważna osobistość ostatnich  dni :)









     Stylizacja paznokci- Rózikowy Świat
    













 Przed ceremonią dostałam życzenia od Chilli Plate m. in. porwania trenu, zgubienia obraczek, pomylenia przysięgi i zabawy do białego rana...... tylko obraczki się nie sprawdziły.... ja pomyliłam się w przysiędze ale nie powiedziałam "nie" zamiast "tak: ;P na szczęście ;P Tren porwał się przed ołtarzem po przysiędze, mój już wtedy mąż lekko go podeptał ale na szczęście nadrobił straty ;)










  
 
   Przed północą pojawił się Cygański Zespół Pieśni i Tańca " Roma". Dali piękne przedstawienie, śpiewali piękne pieśni, dziewczyny prześlicznie tańczyły i wiły sukniami. Wyszło niesamowicie i również wróżba jaką usłyszeliśmy od naszych artystów była nie tyle niesamowita co szokująca!
 przepowiedziano nam jeszcze dwójkę dzieciaków ......... ojojojoj ;)
  




    Fajerwerki to podstawa, musiały być bo przecież "Malen, Malen się żeni, Malen, Malen się żeni......."
  



 
                                                                                                                                      ........ dobranoc!

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz