wtorek, 27 maja 2014

Nordic walking

Cześć Wam. Dzisiejszy post poświęcam na nordic walking. Pierwszy raz wybrałam się na spacer z kijami
i szczerze pisząc jestem zachwycona. Zrobiłam 6,5 kilometra. Planowane było więcej ale niestety czasu nie starczyło:/ Choć jak na początek i tak nieźle mi poszło. Na spacer wybrałam się z koleżanką, która mnie zmotywowała do chodzenia, narzuciła odpowiednie tempo i wrzuciła w wir nordic walkingu.
Nie ukrywam, małe przerwy były bo trzeba było oczywiście uwiecznić wyprawę na zdjęciach.
Zapraszam do oglądania:)










                             pazurki- Rózikowy świat; legginsy- Calzedonia; buty- Reebok;

 Do tak aktywnego spędzania wolnego czasu zachęcam wszystkich. Oprócz fajnego spaceru można popracować nad swoim ciałem a przede wszystkim ( jak w moim przypadku) nad kondycją. Choć ostatnio zauważyłam dużą poprawę dzięki temu że od jakiegoś czasu zaczęłam w miarę regularnie biegać. A jeśli o wcześniej wspomniane ciało chodzi to na efekty też nie mogę narzekać:) 

A to nasz mały leśny kibic i kilka leśnych widoczków:






 Dziękuję wszystkim za odwiedziny i oczywiście caly czas do siebie zapraszam :) Pa!!!

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz