środa, 11 stycznia 2017

Zdrada

A czy Wy kiedyś zdradziliście? Czy jeśli tak to normalnie z tym żyjecie? Macie na tyle odwagi by dalej iść z tym przez życie? Zdrada to oszustwo, to słabość... choć może właśnie jest odwrotnie? Może to nie słabośc a odwaga i duża siła... Sama już nie wiem :/
Jak twardym i wyrafinowanym człowiekiem trzeba być żeby bez żadnych skrupułów zwyczajnie wystawić kogoś do wiatru i za jego plecami robić to z kimś innym...
 
 
 
Muszę przyznać, że też zdradziłam. Póki co tylko raz ale chyba zapowiada się tego więcej... Taka już jestem, cóż... Za każdym razem doznaję czegoś nowego, uczę się, zdobywam doświadczenie... Za każdym razem jest po prostu inaczej i wszystko dzieje się tak bardzo spontanicznie...
Czasem ciężko wytrwać przy tym jednym, jedynym a czasem nawet nie ma wyjścia...



Też tak macie, że kiedy jest okazja i kiedy się zafascynujecie w danym momencie, to nie patrząc na nic idziecie za tym nie myśląc o konsekwencjach, sumieniu, mając w dupie umowę jaką daliście tej drugiej osobie...
 Ja myślę o tym dość często ale na szczęście jakoś sobie z tym radzę. Może i jestem wredną małpą ale moje sumienie aż tak bardzo mnie nie gryzie a ja czuję się z tym wszystkim nawet całkiem nieźle. Co najważniejsze, jestem szczera i o wszystkim powiedziałam mężowi. Chociaż wobec niego jestem w porządku!
Mój mąż wie o wszystkim i nie ma mi za złe mojej zdrady... Przede wszystkim ja mam być zadowolona z tego co robię a skoro jestem to nic mu do tego. Jaki dobry mąż... Żeby zawsze był taki wyrozumiały...
Mam nadzieję, że i FOTO WYDRY będą dla mnie takie... Mimo tych moich zdrad będę im wdzięczna jeśli nadal będą chciały ze mną współpracować kiedy tylko nadarzy się okazja. Niestety nie zawsze mogę być im wierna i kiedy trafi się okazja sesji z WOJCIECH BALCZEWSKI- FOTOGRAF to niestety nie ma opcji na odmowę. Tak jak ostatnio, co możecie właśnie teraz podziwiać :). Z każdej sesji wynoszę coś nowego dlatego zdradzać będę często. Na szczęście wobec męża, rodziny i przyjaciół jestem wierna i nie mam sobie nic do zarzucenia!
 





Za sesję dziękuję bardzo Wojciech Balczewski- fotograf 
Stylizacje: Zozol: kurtka, sukienka- sh, rajstopki- Czary Mary Włocławek, buciki- włocławska grupa sprzedażowa;
 ja: płaszcz- Monnari, sukienka- Fashion Italia, sweter i nauszniki- sh, szal- top secret
 






 
 
Do zobaczenia :* 
 
 

1 komentarz :

  1. Niestety taka zabawa może bardzo źle się skończyć... Dobrze przemyślcie taką decyzję zanim rozbijecie swoje rodziny

    OdpowiedzUsuń