poniedziałek, 4 maja 2015

Wiosenna stylizacja

 
Dzień dobry. Moi Drodzy, dziś zwracam się do Was o pomoc! Odkładam majówkowy post na później i proszę dziś o głosy. Biorę udział w konkursie na wiosenną stylizację.
I choć ostatnio mniej jest u mnie w postach mody i stylizacji
a moje wpisy już zupełnie odbiegają od tych klimatów, to i tak postanowiłam wziąć udział w konkursie, który organizuje
Konkurs polega na tym, że to Wy wybieracie najlepszą stylizację wiosenną.
I jeśli uważacie, że moja, dzisiejsza jest fajna to proszę o lajki.
Głosować możecie na facebooku TUTAJ.
Kochani logujcie się i klikajcie :) Wspomnę, że już przeszłam pierwszy etap dzięki czemu znalazłam się w finałowej
10-tce:)
Liczę na Was! :)




A żeby nie było typowo modowo to oczywiście nie mogło zabraknąć moich kochanych urwisów. Jak jechałam na zdjęcia, które pomógł mi wykonać fotograf Wojciech Balczewski, trochę nie miały z kim zostać a trochę... one przecież prawie zawsze są ze mną! Ja miałam frajdę bo robiłam zdjęcia.. a raczej bawiłam się w modelkę a moje dzieciaki miały frajdę bo turlały się po trawie. Wojtek był cały zielony, do dziś nie mogę doprać jego spodni... Ale cóż, szczęśliwe dziecko to... brudne dziecko :)


A jeśli dzisiejszy post jest bardziej modowy niż zwykle to powiem co mam i skąd mam :)
żakiet- Mohito
koszula- Gracja
spodnie- diy
buty- mivo
torba- Butik Margot
 






 
Przypominam raz jeszcze o głosowaniu i z góry dziękuję za Wasze lajki :)
Dziękuje, tym co udostępniają moje zdjęcie i pomagają zdobyć głosy. Jesteście super!
Buziaki :*

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz